kedd, szeptember 4

áhh. akkor most szigorúan nem olyan zenét hallgatok, ami női énekeses. Hátha az nem fárasztja a hangomat :P
roppant bátornak érzem magamat így ősszel.
pénteken ugye a suttyulás, és egyelőre mindenki húzza a száját , h nem ér rá, Tyssonon és rajtam kívül. (Dru is, de ő eljött tegnap próbára ezért riszpekt :DD)
ma kiszúrtam a zenészpiacot az eldén, a tetején hegedűst kerestek, amire azonnal beadtam a motivációs levelemet (majdnem csatoltam önéletrajzot is :P ), iletve egy hónapja feladott énekeskeresős dolgot is észrevettem, rákérdeztem.
Szóval ma megyek az utolsó meghallgatásr, és túl vagyok három dal megtanulásán. Kicsit rekedtnek érzem magam :D
Ja, Tremerevashölgyet is elinvitáltam, olyan lelkesen énekelte a múltkori koncerten a Zombit :DD. (Meg legyen már énekesnője a zenekarnak :DD)
Pénteken viszem a hegedűmet is a Gyárba, bár jövő hét szerdára beszéltünk meg meghallgatást.
Holnap délelőtt állásinterjú, illetve reménykedem, h visszahívnak egy másik helyről, mert az szakmába vágna.

Arról nem is beszélek már, hogy emellett még megy a hegedűlésprojekt Tomal, lassan beindul a Főnix és a Szinitosz is. Azt hiszem, az ArtMacabre fog leghamarabb kiesni a tálból.

Jegyezzem meg ezt a pörgést? Depis időkre?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem jegyezd meg :)
Cue

Névtelen írta...

Azt hiszem, hasonló cipő... :)