vasárnap, szeptember 9


Megvolt pénteken a suttyulás. Nem, nem tetszett. A bulin rengetegen érezték juól magukat, a fellépés körüli minden úgy általában jól esett, kivéve némi harag és kibékülés kombót, ami úy tűnik, a társaságban minden fellépés előtt kimaradhatatlan valamilyen összeállításban. A legviccesebbb az volt, hogy a zene miatt egy szót nem halottam, és mivel sminkeltem csak annyit érzékeltem, hogy vkik kommunikálnak körülöttem, aztán vettem észre, h para van. Abba meg nem tudok beleszólni, amiről nem tudm a részleteket, úgyhogy csak reménykedni bírtam benne, hogy a szokásos hirtelen harag, és elmúlik időben. Elmúlt.

A szombatok húzósak lesznek, tegnap megtapasztaltam, milyen 9től majdnem 9ig Főnixelni. Kell vinni ebédet magammal, tanulság.

Főztem ebédet.
Talán ehető lesz.

Kaptam szerepet Csongorban. pánikol. vuááá. Ez az ősz. elindult.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

gret & kéz- és lábtörést ;-)

Névtelen írta...

Milyen szerepet? :)

gothposeur írta...

Kurrah :D