vasárnap, szeptember 23

huhh. na, gyorsan, röviden:
megpróbálkoztam az ingatlanos munkával, nem jött be, viszont tanulságos volt. Beszélni tudok, hazudni már kevésbé, és nem bírom a kollégákkal való versengést. Viszont pénteken, rögtön, h nem mentem be, hívtak újabb állásinterjúra.

Minimálisan is, de megnyugtató, h nem csak én szoktam összezuhanni, amikor valami szerepet nem kapok meg az emtétében. Még jó, hogy mindkét oldalt volt alkalmam megtapasztalni.
Really, I can't deal with people with so fragile self-confidence or/and overreacting emotions. I'm not exactly thinking about the recent events, more I'm thinking about the past's problems. Sometimes I decide not to worry about it.
... September sun blowing golden hair ...
váá. Did it give you pleasure to steal my soul?

Ja, amúgy meg tegnap esküvőn, meg "afterpartyn" (by Tünc), fílin' nostalgic.

Ömm, szétestem. Elhagytam mindne fonalamat.

Nincsenek megjegyzések: