hétfő, november 16

Colours of grey

a fele már megvan a napi adagnak az írásból, úgyhogy akkor most csak tűnődöm a sötétben egy sort. Valamikor kéne mennem megbeszélésre, én fogok jegyzetelni, meg hivatalosan összesíteni a témákról a toszokat, izgi, sose csináltam még ilyet.

A péntek este vicces volt, napközben jutott eszembe, h kéne menni az ld50 partira este, de aztán estére már elment tőle a kedvem. messze van, késő, van tömeg, emberek. Inszéjn aztán rávett, hogy legalább menjünk ki a városba meginni valamit, hamár beöltöztem és sminkeltem (mert persze csak ezután jöttem rá, h nincs kedvem a bulihoz). Úgyhogy végül a Filterben kötöttünk ki, DM bulin - azon a fajtán, ahol valóban rengeteg DM van, viszont a maradékban szoktak lenni mindenféle iparibb meg gótabb dolgok is. Pont jó volt. Sokan voltak ugyan, de mindig találtunk ülőhelyet, kint lehetett beszélgetni, ha nem Depeche ment, akkor táncolni a tánctéren... a hely hangulatos, nyilván a Fagyöggyel kezdtem összehasonlítani azonnal. Egy részeg srác elfoglalta a helyemet, aztán, amikor visszaértem, gondolom, kárpótlásképpen megpróbált flörtölni velem Inszéjn orra előtt :D Még beszélt az élete értelmetlenségéről, és odaköszöngetett pár havernek, mielőtt hagyott volna minket.

Másnap berobogtam hajnali tizes keléssel beszédre, hogy kiderüljön, elnéztem két órával az időpontot. De legalább fizettem, meg számlát adtam le, ez is valami. (Ez olyan jellemző, végre megyek, erre mégsem.)
Délután Világvége, Rouen mese, a folyamatos átbeszélés meghozta gyümölcsét, nem impróztam el más irányba a mesét, mint előre terveztük. A magam részéről élveztem, azt is, hogy a kitalált dolgokból meg tudtam mutatni részeket, meg azt is, hogy a játékosok új kihívások elé állítanak - bizonyos dolgokban meglehetősen kiszámíthatóak, viszont ugyanilyen mértékben pislogok nagyokat :D
Viszont lassan be kéne fejeznem a novellát, mert már a következmények következményeinél tart a játék. (Bár... tulképp így valóban lehet látni  jövőt :D)

Ma, holnap próba, szerdán kötelezően megnézendő előadás, csütörtökön próba, pénteken Körmagyar, szombat vasárnap próba. És a jövő hét még durvább lesz.

Jájj, a főnök mord arccal tért vissza főnökeivel történt megbeszélésről. Szegény (mi).

2 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

"bizonyos dolgokban meglehetősen kiszámíthatóak, viszont ugyanilyen mértékben pislogok nagyokat" - na erre tök kíváncsi lennék! :)

Amúgy nekem olyan szempontból is tök inspiráló volt játszani a mesélésed alatt, hogy amiben én mesélek (Mage), ahhoz is nagy kedvet, lendületet és ötleteket kaptam. :)

gothposeur írta...

Gp: hm, mondjuk az pl. meglepett, hogy betörtetek z árvaházba. A kiszámítható dolgokról nem nyilatkoznék, mert vagy a gonosz mesélő keze van benne, vagy erősen spoileres lenne elárulni őket :D (De olyasmik, mint: Ophélie biztos lelkes lesz, ha Adrian megdicséri, és ideges, ha leszidja ^^)

Hehh, mesélőket mindig külön öröm inspirálni :muhaha: :buszke: :D