hétfő, november 2

Flashing, flashing by

Ha a helovín alatt is játszunk, az lett volna a geekség megkoronázása.

Maga a buli elég jellegtelen volt, nekem nem tetszett a hely elosztása, valahogy hiányzott az a hangulat, ami az ADS-en tavaly ilyenkor megvolt. A tánctér világítása sem serkentett túlságosan táncra, a buli későn indult a játék miatt,a mi pedig a második forduló után már nem mozgatta meg a többséget. Az egész félúton volt egy házibuli meg valami más között.
Én már megint nem játszottam zenéket, amit nem bánok, mert egyrészt GP szemlátomást élvezte, h végig ő ült ott, másrészt meg... a zenei ízlése a társaságnak annyira nem homogén, h szerintem a közös táncoláshoz mindenki erős kompromisszumokat köt. Bulizni nem emtétésekkel kell.

Előtte viszont ettünk dínókat játék közben, két-három jelmezt végigpróbálgattunk, és teljes sminkben vonultunk végig az utcán. Egy halott Lily Potter, egy Igor, egy... emtété tábor utolsó túlélője, meg egy betörősapkás geek.

Tegnap meg végre pihentem.

3 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Az nem ér, hogy egy csomó számot a javaslatodra játszottam? :)

Tegnap nekünk nagyon jó napunk volt, takarítással, chillel, beszélgetéssel, sétával! Biztos segített benne az is, hogy szombaton jót játszottunk. Misa is kezdi megtalálni talán a helyét, ha van mit csinálni Rouenben.

gothposeur írta...

:D najó, de, ér.

Ha Misa továbbra is ilyen jókat dob, akkor hamar népszerű ember lesz :D

Gábor írta...

Farsang pedig jó agyeldobós szokott lenni, nemtom, mi volt most velünk.