szombat, január 16

2002. bejegyzés, amolyan mental note.
akarok majd írni a péntekről.
akarok írni szerepjátékról.
azért az most frusztrál, hogy ennyire nem ugyanabban a világban élünk. asszem túl szélsőségesen szociális játékot mesélek, amiben értelemszerűen megmutatkoznak a mesélő és játékos elképzelései közti különbségek. mindenki a saját realitását próbálja megmutatni, és most nem érzem, attól jól magam, h nem sikerül megfelelőképp egyeztetnem ezt. nyjajj.
egyszerűbb rendezni, mert ott egyértelmű a világkép.

3 megjegyzés:

fqqdk írta...

hahahahaha. megérdemled!!!

Angwen írta...

Szerintem nem a szociális játékkal és nem is a különböző világképekkel van a baj... ha érdekel, szívesen kifejtem (jobban mondva megpróbálom kifejteni), hogy én hol látom. Annál is inkább, mert eddig nem láttam jellemzőnek a mesélői stílusodra azt a problémát, ami újabban fellépett.

Na talán majd ha végre sikerül összehozni azt a találkozót...

gothposeur írta...

oké, kíváncsi vagyok rá :)