hétfő, január 25

otthon újraélesztettük a gépemet (túlzás, Inszéjn élesztett újjé, én nagyjából annyit tettem, hogy összeírtam egy csomó programot, amit vissza kell telepíteni.). Ha lesz időm, akkor végre játszom. Nem tudom, mit, majd kiderítem. Vagy, nyilván azzal ütöm el a szabad gépidőmet, hogy a tárulatnak szerkesztem át a plakátokat, nemtom.


Thank you for making me
feel like I am guilty,
making it easy to murder your sweet memory.

I'm severing the heart line,
I'm leaving your corpse behind...
Not dead but soon to be, though.
I won't be the one who kills you,

I'll just leave that up to you.
(random rouen/ctl asszociáció, asszem többek is magukénak érezhetik :) )

volt pénteken táncpróba, fura volt emtétések közé menni. Örülök, hogy voltak, akik odajöttek köszönni, mert valami eredendő elenállás volt bennem az egész társasággal kapcsolatban. asszem semmi személyes. Egyszerűen idegennek éreztem a többséget, annak ellenére, hogy elvben van valami közös bennünk. Baromi régen nem találkoztam a többségükkel. Hm, talán az, hogy nem találkoznék velük, ha nem mennék mtt-hez kapcsolódó rendezvényre. Hm, igen. Most nincs energiám a közösségre, fontosabbak az egyes emberek.
És ennek örömére mentem és belógtam Julcsival és Szozzsal Ladis előadására. Jobb lett tőle. Julcsiról jut eszembe, lehetne megint csinálni írórendes szeánszot :D

Péntek este buliba akarok menni. Mondjuk. Vagy nem - nézegetem az ld50-et, de persze nem akkor van olyan buli, ami tetszene, amikor ráérek :S Ehh, ebből se lesz semmi. Legalább lesdz időm... szöveget tanulni.

Szombaton meséltem Rouent, ó igen.

És mostmeg majdnem elfelejtettem a meetinget :S wazze. namindegy, most már hátha tisztázzuk, h mit is kéne ezeken írnom :D

Körmagyar volt vasárnap este, határeseti nézőzámmal, majdnem elmaradt, aztán szerencsére nem. Én most kifejezetten élveztem, hogy ez nem vizsga, nincs stressz, játszhatok és kipróbálhatok dolgokat, és még nézők is vannak, akiknek érdemes.

Éhes vagyok.

Nincsenek megjegyzések: