kedd, január 12

még most sem vagyok százas, a metrón már kifejezetten a hányingerrel küszködtem, és itt bent is örülök, hogy ülök. csak a gyógyszerek hatása még? és van egy valag bepótolandó melóm, és nem zavar amúgy, mert van mit csinálni, és ijesztőbbnek tűnt otthonról a munka, mint amúgy.
Ma már kéne energia szövegtanulásra. Remélem, lesz. Azért jól jött a betegség, mint betegszabadság, há.
Szabadságról jut eszembe: a HR rossz napszámot írt be előző félévre, ezért eggyel több napot vettem ki - elvben le kéne túlóráznom (túlóraszabi helyett vagy mi.) Röhej, de még a végén megoldom, hogy egy-egy órákat továbbmaradva túlórázzak. Vagy vmi ilyesmi.

Saint-Saenst hallgatok.

Hétvégén meséltem Rouent, végre Noémi is játszott. Meg egyre érdekesebb szituációba sodorják magukat a karakterek, muhaha.

Inszéjnnek kívánjatok jobbulást, ő váltott fel engem az otthoni szenvedésben.

Nincsenek megjegyzések: