kedd, augusztus 2

vagy nem.

nem gondoltam volna, hogy jól fog esni a munkahelyem, de most... nyilván felhalmozódott minden adminisztráció, és nehezen szokom vissza a folyamatos egy helyben üléshez (nem.). Jól esett, hogy az egyik srác mondta, hogy a távollétem alatt problémákba ütközött az ügyintézés, és végrevisszajöttem. Azért működött minden nélkülem is, de nyilván kevéssé kényelmesen.

Nyilván most szarul érzem magam, és ez egy darabig így lesz, de ez van, malesh. Vannak játszmák, amikre nem vagyok alkalmas, vannak dolgok, amik nem így működnek.

Reggel sikerült embert faragnom magamból, vissza a normális fogaskerekek közé, amik persze nem működnek, nem úgy műkednek. Nehéz úgy hozzállni most a változásokhoz, hogy éljen, izgalmak, a problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket, a változás azért van, hogy ne fulladjunk unalomba. Mantra, napi tízszer elmondom, és elhiszem. Közben meg majd lobog éjfekete köpenyem a hold előtt vagy a sálam, vagy vatevör.

Szerencsére asszem nem állom rosszul, tehát egy-két hónapig nem gond az egyedül fizetett szoba, de aztán majd valamit ki kell találnom. Elköltözni nem szeretnék, sem a környékről, sem a Bázisról, az mondjuk tény, de nekem egyedül nagy az a szoba. Meg, ha minden igaz, Nikiék is elköltöznek pár hónapon belül, ergo, ha netán valaki úgy érzi ismerősi körből, a Bázison lesz hely. Asszem.


2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

ne költözz el.
majd halászunk új bérlőt.

gothposeur írta...

köszi :)

nem szeretnék. a 11. ker jó hely.