szerda, augusztus 28

Ennek az esőnek nagyon örülök, ó, ősz, gyere! Térdig mondjuk eláztam hazafelé a rendelőből, de ez pont megfelelő fizetség érte. Kijöttem nagyjából a betegségből, bár a gyomrom még nincs teljesen rendben, ezt érzem, mindeg, a mai napot még táppénzen töltöm, tulajdonképpen szükségem van pihenésre, pláne a hétvége után. Pénteken elnéztünk IHB-ra, szombaton reggel indultunk esküvőre, lagzi hajnalig, aztán másnap fel kellett kelni, be Keszthelyre Szozsi szakavatott szervezésében (nekem nem feltétlenül jutott volna eszembe megkérni másokat az autózásra, előbb kezdek el stoppolni). Ott még mexikói étteremben költöttem a maradék pénzt, és aztán háromésfél óra vonat, aztán Budapest.

.----
hopp, a laptopon kezdtem el, és elfeledkeztem rólad, blogbejegyzés. jelentem, kint még mindig szépszínű a nyárvég, sok ilyet, sokáig.
Befejeztem az Ingóköveket, jó volt, nyomasztó volt, olvastam volna még tovább is, de nem befejezetlenség vagy ilyesmi miatt, szimplán csak tetszett a világ, az emberek leírása - még akkor is, ha nem éppen vidám történet, nyomasztóságban elérhetné a WWZ szintjét, ha hosszabb lenne, meg személytelenebb, dehát nyilván a téma - Sztálingrád ostroma -, az már maga is hozza. Namindegy.

tűnődtem még a napokban az egyszemélyi felelős kifejezésen, meg azpn, hogy miért nem a tumblr a legalkalmasabb az ilyen jellegű eszmefuttatásokra, gondoltam arra is, hogy itt folytatom, de most nincs hozzá kedvem. Helyette gyilkoltam Bioshockban, ugye, milyen jó.
Ma fel vagyok dobódva, megminden, ez az időjárás, emg az egészséges táppénzi pihenés második napja, nyilván ezért - néha kimegyek az erkélyre, és ellenőrzöm az eget meg a fákat, olyan gyönyörű ez az egész.
Hm.

És akkor most párpercnyi geekség, utánanézek a TOR-nak, megminden, de általában ezek a dolgok konkrét érdeklődés hiányában hamar kifulladnak. Esetleg egy win7 újratelepítés után (aaaasszem majdnem mindenem magvan a lapotpon is, nemde? :D)

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

inkabb az adhoc jelzot hasznalnam. egyebkent siman bestoppolhattunk volna. :kapolcs:

Hanna írta...

Hű, az Ingókövekről alkotott véleményedre kíváncsi lennék, akár egy kávé/kakaó mellett alkalomadtán :)