szerda, augusztus 21

Ohh, hát ez a hétvége jó volt. És még akartam is róla mondani dolgokat, de valahogy nem ment egész délelőtt. Inkább időrendben?
Volt péntek, amit egy csütörtöki próba előzött meg, és akkor utána nem mentem szocializálódni, ami jó volt, mert azért az időm lassan elfogyott a héten mindenre, ami nem más emberek. Értsd: játszottam. És olvastam. És aludtam. A közeledő ősz szaga, megminden.
Kérdések, amikre csak nem érkezik meg a válasz, de mondjuk van, amire még kérdésse találok. Olyankor azt a hipotézist fogadom el, hogy fáradt vagyok és kimerültem. Vagy telihold, vagy akármi.
Pénteken hirtelen átírtam az egész programomat, és mentem megint szervezni koncertek helyett, de legalább volt némi szociális életem megint. Szombaton semmittevés, ami vasárnap folytatódott, aztán hétfőn-kedden Nyüfinél a Velencei-tavon némileg nyaraltam is. Az teljesen jó volt, közben összeraktunk egy teljes táborkoncepciót, a telihold alatt kitaláltunk hozzá keretjátékot is elméletileg mindent, mert jó ötletnek tűnik. Az abszint meg valóban jó karamellizált cukorral.

Nincsenek megjegyzések: