hétfő, június 5

hehe

nemtom, mit is szerettem volna, de tíz perce még határozott jólleírom szándékok motoszkáltak bennem. jót aludtam. nem is keveset, de ettől függetlenül - vagy épp ezért, mindig álmos vagyok. hihetetlen/lehetetlen/ami kell.
Hajrába értünk a főnixben, tényleg szeretném, ha megnéznétek az előadásainkat, véleményezni nem kell, nem kell félni, hogy elvárom a kritikát. csak épp szeretem, ha van közönségem, ha vannak a közönségben olyanok, akiket ismerek és szeretek. és szerintem jó lesz nagyon. az egész osztály majd jól megmutatja, meg ilyenek.
csak azt sajnálom, h nem éneklem a kegyelet egyletet.

jujj. ránéztem egy kitűzőre. gillz, még a régi avatarom, és MTT Tábor, Szeged, 2002 augusztus 23-25. Mellette egy másmilyen, Tolkien születésnap, 2006 január.
a nadrágom meg lisztes lett a sütitől. No, kéne készülnöm a délutáni mesére jól. Megyek, és átolvasom a jegyzeteimet, mert nekem olyanjaim is vannak ám, bár nem kinomtatva, mert dinamikusan változnak ;)

Nincsenek megjegyzések: