péntek, június 30

nos, ez az időjárás gyönyörű. szép. kicsit túl világos van, de megbocsátom neki, mert azért mégis felhős - persze a holnapi Visegrád izgalmas lesz az adott páratartalmat és víztartalmat figyelembe-véve, de nem baj.

Synithostól kezdek görcsölni, még csak egy kicsit, de félek, lesz ez még ígyebbül a hetek során... pedig van fejlődés, erőlépés, meg tudjuk mi ezt csinálni. Csak nagyon sok nekem egy 4-5 órás próba, amit nagyrészt én rendezek, a szerda alapján. fél kettőtől... olyan hatig ötig? voltunk benn. tényleg fárasztó. mindkét oldalról. és menedzsernek még mindig nem vagyok alkalmas ...

írni kéne a novellát. kijavítani, vagy mittomén. mert rájöttem, h egy komoly szeletét kihagytam a háttérinformációknak, és olyanokat is, amik nem biztos hogy beleférnek a következő folytatásba - ergo dúsíthatok, mint uránt a... svappaduváppááá.

Nincsenek megjegyzések: