hétfő, június 19

Hétfő

ugye? no, azért írok, miután bekapcsolt a lékkondi. lyukakat üt a fejembe. hehe. hehe hehe. rímelve.

szombaton megvolt a vizsga, egész nap, hosszú volt, jó volt, kár, h vége meg ilyenek. és négyesötös lett a vizsgáim mindegyike, asszem énekből meg akrobatikából kiválóan megfelelt, a többiből jó megfelelt (szmesterség, beszéd, elmélet). jó ez :D
és elkezdtem sajnálni Julit meg Gyurit, h elmennek. Pont, mire megszoktam őket.

buli beszélgetős meg vitzes volt, mert sok gátlástalanul exhibicionista egy helyen... nos. de annyira nem rúgott be mindenki, és viszonylag hamar hazamentem kóma okán.

vasárnap aludtam, döglöttem a hőségben, meg befejeztem egy novellát, amit már majd felvételizésre szánok Sáskáékhoz. Drímőr átnéz, én átírom, meg írok még novellát, oszt jó lesz. Vagy befejezem az egyik régit?

és kéne csinálnom vmit a dizájnnal, mert így fura, h nem jön be akép :D lusta vagyok. jó étvezetés a következőhőz :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hétfőn meg nem voltál, pedig kerestelek. kedden se. :P
majdlegközelebb. :)