szombat, június 10

welcoma

well-nesz: hangos trendi életmód.

rég hallgattam pinkfloydot. azért tud agyat simítani ez is. sáááájn on jóóór créééézi dááájmond. így, háromésfél óra alvás után. porszívóztam, nem férek be a konyhába apám meg vérlepke mellé, rendet rakni meg még kell erőt gyűjteni. ja, készülhetnék a délutáni mesére :retteg: álmos vagyok.

a tegnap hehhe. színitoszon családiasan, megvoltunk. a Jelenetektől viszont rettegek. nem tudom, hogy lesz ebből előadás ... no mindegy. majdcsak.
aztán drímőrrel befutottunk az Astoriához, burgerkinget ettünk Míriellel, aki rávett, h menjünk már Cinema Strange-re, hamár rávettem őt napközben. Drímőr Lengyelország-Ekvádorra sietett haza :gonosz:, mi meg árpádhídtól beséta a házak közé (megjegyzem, az ottani templom körüli kert igazán mutatós lámpafényben). elsőre megtaláltuk a legrövidebb utat a Kéklyukhoz, a jegy mindjárt kerül fel a gyu plakátra mögöttem. sajnos nem késtük le a Gardenof Jimmyformációt, emberek meg gótok is voltak ott, meg aztán. Ja? szóval, nem csak mi nem ismertük a CS-t, de megérte.
A lineáris történetvezetés nagyjából itt elszaladt, mint Ariadné a mini-taurusz elől, láttam az együttest énekelni gitározni dobogni, ,eg táncolgatni kimonószerű köntösben és kontyban és ésés majd fényképről.

Szemeket gyűjtök. a legszebb egy előadóban a szeme. olyan... kerek :)= és csillog. sugároz, mintha legalább most fedezte volna fel ez egyesített elméletet. A hangosítás kevésbé volt jó, bár a falzetthangokat tipikusan lehetett hallani, érteni meg alig. Nem volt pogó, no igen, ezek trúbb gótok, nem úgy, mint a félindusztriál dasich közönség.

Hajnalban párperccel késtem le éjszakait, hogy csak a hajnali vitt a Nyugatiig. Hogy mennyi ember volt ébren ötkor, az egyszerűen rettenetes. a feketeruhások behálózták fraktálként budapest uccáit, a villamos meg még a régi a körúton, de legalább átjött Budára. aztán majd még élek is egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: