csütörtök, június 22

na jó, most lett elegem ebből a napból, és az emberiségből . persze, az én hibám, hogy nem jegyeztem meg, hol kellett volna pontosan találkozni, és amikor erre rájöttem, akkor tőlem telhető leglogikusabb módon próbáltam azon a helyen keringeni, ahova én mennék elsőkörben, ha nem találom a másikat. és mi erre a válasz? ha lett volna mobilod, akkor nem lett volna probléma. nem, ez nem válasz. ha nem felejtem el, akkor nem probléma. és nem veszek mobilt. ezt a vitát lezártam, most.

az eső meg nem hajlandó esni, rohadok a trópusi szobában, vl meg besértődött, hogy nem adtam neki banális tanácsokat arra a problémára, amit nem látok át teljesen egyrészt, másrészt meg nem szívesen szólok bele mások ügyeibe még akkor sem, ha éppen van ötletem. csak részegen vagy nagyon álmosan.
szóval nem vagyok hajlandó szociálisnak mutatkozni sem, ahogy eddig tettem, mert az emberek még a végén azt hiszik rólam, h kedves rendes megértő ember vagyok, pedig nem. ez van.
ehh, semmit sem ér az egész.
de legalább eleredt az eső.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ja...
nem rendes kedves stb. kezdek rájönni.
s3baj, szarokrá:P

gothposeur írta...

:rotfl:

Névtelen írta...

telefonnotesz és fülke :) ha már nem akarsz mobilt, használd ki, hogy a többieknek van. :D

gothposeur írta...

nem találtam fülkét ez volt a legrosszabb. vagyis a ferenciek terén már volt, de ott már minek :D

Névtelen írta...

Legalább egy zsebpalantír kéne....