vasárnap, június 25

ja, miután Shir-Khan töröltette magát az ld50ről(vagyis jelezte, h kéri a törlését), kilobbant némi flémszerű izéség, no, egy kicsit szomorú lettem. azért lassan két? hátom? éve ld50es vagyok (2003 októbere óta), és némi nosztalgiával gondoltam vissza pár pillanatra a mifájgyeremesélj topic találkozókra, amiken alig voltam :D no, azért volt egy társaságcsíra ott is. és amilyen geek vagyok, még a fórumos dolgok is jelentenek valamit a számomra. váááá. nem, nem nekrológ, meg ilyesmi, csak hülye múltbarévedés. havizajon magyrázza dr.Totentanz az elmebeteges regényt, amit épp elolvasott, meg a deáktól a móriczig Tigrisnyúllal a Sabbatról és a Vampire-ről beszélgetünk, mert az éjszakai derogál - váhh, micsoda évek, micsoda élet :D vagy az ArM parti, benne Drac0 kicsit lassú haverjával :)=
jajj, még DoD koncertre is elutaztam Bécsbe :D

meg egy éve a Süssfelnapos Kollektíva, ahol az első fél óra a köszöngetésekkel telt... azért van abban valami jó, ha egymásra köszönnek és üdvözlik egymást az emberek.

zene: the perfect circle - vanishing

Nincsenek megjegyzések: