péntek, november 30

csúnyán elaludta+még lassú is voltam, következésképp ellógom amai napot.
ami nem baj, mert valóban nem érzem magam jól.
nem tudom, miért, valószínűleg a rendszertelen étkezés és alvás kezdi kifejteni hatásait.
HIM*et hallgatok, beszédtechnikáztam és énekeltem kicsit.
még a végén a hegedűt is a kezembe veszem - de csakis szövegtanulás után :P

Tényleg, vizsgára Ákost is vihetnék, magyarul énekel elvégre :D (vagy kispált, mér ne?...--... )

*két szám tetszik általában erről az albumról, a Wicked Game meg a Don't fear the reaper. Mindkettő feldolgozás. Ja, és aki beszólna az ízlésemre, azt kiröhögöm. És folytatásnak Type O-t rakok be.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ifgenigen, kispált neki!!!
meg ákost:)

na, AZT meghallgatnám:P

Patiszon írta...

HIM-et én is szoktam hallgatni. Amiket említesz. pl. :)