kedd, november 6

nem értem, minek küzdök ennyit a tegnapi arcfestés eltávolításával, ha ma újra kell úgyis rajzolni. legalább a koponyát fennhagyhattam vona a szegycsontomon...

na, nézzük, mire jutottam.
Kurrah. Elegem van a gondolkodásból, eleget néztem a másik Kurrahot, és rádöbbentem, inkább csinálni kell, mint agyalni rajta. Naná, hogy nagy ugrásokban fejlődünk, annyira kevés a próba, h látszik az első szar után a második elpróbálásban az, hogy már nem először próbáljuk.

Ha nWod karakter lenne Kurrah, akkor nem lehetetlen, hogy farkas lenne. De, ha csak halandó, akkor is a harag lenne a főbűne. Főerényét nem tudom, én most s bajtársiasság, családhoz/falkához való ragaszkodás és felelősségteljességhez közel álló .... ööö... szeretetet választanám. Hiszen bármennyire nem ezt mutatjavannak önzetlen motívumok a viselkedésében. Azt hiszem, ezért ő a vezető. Nem a kitartása miatt, nem a hite vagy a reménye vezeti, az tuti, h nem mértéktartó, a bölcsesség meg... khm. Mittomén.
Erősebb, mint okosabb. És legkevésbé szociális. Azért valamennyire karizmásból is tartja a pozíciót. (A pontozást képzeljétek hozzá).
Valószínűleg olyan faj tagja, ami szélsőségessé teszi a viselkedését - akár elcserélt is lehet, ez esetben valószínűleg beast... ööö... az egész csongor és tünde simán belefér a csingi rendszerébe. Ja, hogy ezt valaki meg is írta így? :D
Gonosz manó, aki sajnálatos módon tartozik pénzzel/szolgálattal a Vén Mirígynek. A sztori végére meg Tündének fog tartozni - roppant módon érdekelne a folytatás. Hogy mi a francot kezdenek a manók a tündérek udvarában? A régi szokásokat nagyon nehéz elhagyni, és eddig abból éltek, hogy elvették, ami tetszett nekik. Attól, akitől bírták. A "köz javára" önszántukból soha nem munkálkodtak. Baromi távol áll tőlük az a gondolat, hogy előbb adjanak valamit, hogy kapjanak cserébe. A világuk sohasem működött így.
Farkastörvények, tesó. Pofon a kiscsajnak, ha szemtelen, csizmatalp és bicska a másik bandáknak, az áldozatnak meg bármi, ami adódik. Mirígyre meg csak morgunk, mert azt nem lehet visszafolytani, annyira még nem vagyunk kutyák.

(Jé, ez hasonlít Drímőr egyik karakterének előtörténetére...télleg, nem akar valaki tikosügynökös/nikitás akció-krimi rpg-t játszani valamikor?)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne kísérts!!! Már így is nagyobb a szemem mint a szám, már szerepjáték terén... :(

gothposeur írta...

hehe, felvéstem :rohog:
én se érek rá, tehát az csak amolyan igényfelmérés :D