szerda, november 7

ez a sok blogolások hete.
..
nemsokára kisülnek a biztosítékaim. szimplán attól, hogy valahogy elkerült az információ a figyelmemet, ami szerint ma főpróba lesz, nem csak egy összpróba - ergo eszembe se jutott, hogy mára készüljek a kész jelmezzel. Fákk. Ennek következtében a smmiből kaparhatok elő nadrágot az alatt az idő alatt, amíg itthon vagyok. aztán meg kétségbeesésközeli állapotban próbáltam, amin nem segített az se, hogy persze kiestek szövegrészletek a fejemből, amik az előtte részpróbán mentek. hiányzik a darab biztonsága, amikor már nem kell attól tartanom, hogy hibázok.
Egyszerűen képtelen vagyok két lejárással, egy komolyabb próbával megtanulni biztosan darabot. Mert sajnos az keveset számít, hogy még ugyanennyiszer végignéztem. Hiába gondolom végig, egy idő után érezni kell, nem gondolni.

Na, kipuffogtam magamat,holnap kelés fél7kor, sebaj, sokáig elműködöm zombiként, talán még a stresszt is jobban tűröm.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

utólagosan: kezed-lábad remélem kitört főpróbán ;-) és reméljük az előadáson is ki fog! :P