hétfő, november 5

ki kell pihenni a hétvégét.
furcsa volt (és kicsit ijesztő) egyedül ébredni egy lakásban. otthon mondjuk ijesztőbb, mert a lakás nagyobb, és tele van beláthatatlan terekkel, amikor nincsenek a többiek itthon.

tényleg meglepődtem, h megnyertük a versenyt, bár reménykedtem benne. Jól játszott mindenki, hoztuk a tipikus formánkat, amikor jellegzetes karaktereket kell megszemélyesíteni szélsőséges körülmények között. mondjuk, ha hozzávesszük azt, hogy mind a négyünk nek van valami köze a színjátszáshoz, akkor valóban nem meglepő, hogy élvezhetően alakítunk három sikoltozó nőt az űrhajóban. Tremerevashölgy az űrgárdista suzemélyében meg még problémamegoldó képességgel is bírt :D
Meg feltételezem, Drímőr is jól mesélt, ahogy azt elvártuk tőle :rohog:
A mi mesélőnk aranyos volt, egy csöpp zavarban a négy csajtól, és valószínűleg emiatt nem hozott minket kínos helyzetbe. Pedig, ahogy a mosdóban kitárgyaltuk, igenis lettek volna lehetőségek, amiktől mi jöttünk volna zavarba. Főleg, ha pl. a karakteremet szociális interakcióra késztették volna (amiben elvileg jó volt :D ).

Egy kicsit többet szívesebben töltöttem volna társasággal, ert ugyan családiasan ismerősök voltak körbe, de ... hm.
Talán azt szerettem volna, amit az MTTben hasonló rendezvénykor. Nem tudom.

Mindenesetre tényleg szerenék rendezni vizsgaidőszak végére egy rpg-hétvégét mtt-seknek és azoknak, akik nem ijednek meg tőlünk :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha nem előtte egy nappal szóltok én bárhova, bármikor.) (mondjuk legalább egy héttel előtte szóljatok!)

Rabyn

Névtelen írta...

húgoddal egy vonaton utaztunk haza - találkoztunk az állomáson pécsett. beszólt a hajamra. én is az övére. örültünk. :)