péntek, szeptember 24

Hullákról álmodni nem jelent jót. Nem tudom pontosan mit jelent (vannak elképzeléseim), de ráadásul még nyomasztó is. Kórházban voltam - nem tudom miért, ott aludtunk valami mtt-kórus-főnix jellegű csapatttal. Vagy csak épp ott jártunk. Tudtuk, hogy vannak valamelyik ajtó mögött oszló hullák, mert ott tárolják őket, és mintha ... Zsófi véletlenül rányitott volna egyre, mesélte szörnyülködve. A víznek is fura íze van, vettem észre, és féltem, hogy belefőzik őket a menzakajába, vagy a kipárolgásuk miatt elromlik a dolgok íze. Mesélték, hogy az olaszok nem hűtik rendesen a hallottakat, ezért a Milánóba tartó repülőn rettenetesen büdös szokott lenni, érdemes inkább Párizsban átszálllni. És borzongással vettem tudomásul, hogy ami büdöset szoktam érezni, az valóban oszló hulla. (Nem, az álomban nem éreztem, csak tudtam, hogy a múltban volt már ilyen).
Teh horror.

Nincsenek megjegyzések: