szerda, szeptember 22

Szeretnék fűzőt venni, fogalmazódott meg bennem a live-on, mert Lyonának is, Hannának is milyen jól áll - bár Hanna fűzőit már a tábor alatt csodáltam, lévén egy szobában öltözködtünk. Jólvan, első körben nézelődöm neten. Aztán a heavyredig jutok, meg még máshova is, de elkezdtem azon agyalni, hogy valójában hogyna is állna nekem ez, vagy egy másik fűző. És a neten nem lehet felpróbálni :S Miért nincsenek boltok a Nagykörúton, ahova bemegyek, és felpróbálok két-három fűzőt, találok mondjuk Manic Panic sminkeket meg hajfestéket, rengeteg dobókocka közül válogathatók, és belelapozhatok a legújabb nwod könyvekbe.

Ezek a problémák nem annyira igaziak, mindenesetre felmerülnek időnként. Annyira a globális világban élünk, hogy idegesít, amikor kiderül, hogy mégsem.

Aztán próbálkoztam írni megint cikket rpg-hu-ra a szappanoperajátékról, de elvesztettem az ihletet.

3 megjegyzés:

Lyona írta...

Na az van, hogy gyere el, próbáld föl (van fodrosbodros, van derék, van fémes, van hosszított), aztán elmondom, hogy én hol vettem, mit mérj hozzá, és hogy hol a legolcsóbb (neten) a Directions festék. :)
(Valamint ahhoz is van honlapom: http://www.beeunique.co.uk/ Eztet tessék átlapozni, képgaléria, mifene.)

Névtelen írta...

hehe, Görögország városában, Thessalonikiben a főtéren legalább 3 boltot láttam, tele fűzős-szegecses-fekete-mosolygóshullababaarcótáskával- pókhálóval. Csak az utcán is sok volt belőle, ott ez az egik erős trend :D

Zs

gothposeur írta...

úúú, ha ezt tudom...