péntek, szeptember 3

Voltam tegnap egy nemtommilyen nevű együttes meghallgatásán. Első ránézésre szimpatikus srácok voltak,egy kb 10 évvel idősebb fickóval - ami nem baj, csak ez már a második ilyen jellegű együttes, ahol van egy korelnök ... ilyenkor azért elgondolkodom, hogy tuti megtalálják-e a közös hangot, mert nekem már a 3-4 évvel fiatalabbak is furcsák voltak 23-24 évesen. Namindegy. Ez a tipikus... alter. Aranyosan humoros szövegekkel, egyszerű dallammal. Nem hiszem, h lenyűgöztem őket, egyrészt munka után kapásból hallás után dallamot kellett, másrészt időbe telt felengednem, ergo az első pár számra egyáltalán nem éreztem rá.
De jó hangulatú volt a próba, figyeltek egymásra megminden.

A péntek meg azért jó, mert alig kellett vasalnom és bőszoknyában jöttem be dolgozni. Általában nem figyelem különösebben a casual friday-t, mert szerintem az ekkorviselt ruháim is belefénem a hét többi napjába - és a valóban casual dolgokat úgyse hordhatnám.

Nézegetem a fashionisingot, tavaszra fehér ruhákat jósol. Ez nem annyira szomorú, mert kevéssé lesz ingerem venni új ruhákat. Ó, jeah. Azért ez a halványrózsaszínes pasztellség is betett. Meg az okkersárga.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ó, ha színekre vágysz, gyere csak át, a tuti kék gatyámat kölcsönadhatom. És van hozzáillő cukirózsaszín plüssös hosszúujjúm :D

zs