szerda, szeptember 8

Voltunk tegnap IKEA-ban, ezúttal nem voltak annyira sokan, mint karácsony előtt (napersze), megállapítottam, hogy a zenei kínálat kb olyan jófej-alter, mint maga a bútorkínálat. Volt Cure, Iggy Pop, Muse, Coldplay, meg még nemtom, mire figyeltem fel. Nem, én nem vagyok alter. Se jófej.
Viszont lett fekete szőnyeg, olyan, mint Nikié, lett forgósszékem (Miki visszavette az övét :D), lette fekete tányérkészlet, még fekete szalvétát is találtam. Ha lesz nagyobb asztalunk, akkor székeket is szerzünk hozzá.
Taxival jöttünk haza. néni volt, és próbált beszélgetni a fejfájós Inszéjnnel, au időjárást gyorsan kivégezték, a járhatatla Budapest témára meg nem sikerült kölcsönösen ráhangolódniuk, pedig Inszéjnen hallottam, ahogy csevegő módba vált át.

Az eső szép és jó, és igazán hangulatos itt bent, csak épp nincs fűtés - ennek következtében tegnap estére már fájt a torkom, és gyanítom a hőemelkedést is. Pulcsiban ülök és fázom, fákk.

Nincsenek megjegyzések: