hétfő, június 20

Akartam írni a hétvégéről, de aztán elolvastam egy cikket arról, hogy a kamasz és tinikorban nem akartak kispolgárk lenni, de mostmár bezzeg, és elkeseredtem, hogy mennyien vannak, akik hülyeségnek tartják már gyerekkoruk álmait. A forma nyilván nem lehet annyira tartós, de a tartalom, basszus. És aztán majd, ha megérik, nyugdíjasként jönnek rá, hogy ennyi erővel kitarthattak volna, a végeremény ugyanaz.

Kis kitérőnk után foglalkozzunk a hétvégével, ami pénteken kezdődött egy cégs sportnappal - győzött a mi csapatunk, egy feladatot én oldottam meg, egy másikban gerendákat cipeltem és pörögtem erőteljesen, hogy sok pontot kapjunk, egy harmadikban meg a leösnő recis építészcsajjal ledomináltuk a csapatot, és keresztülvertük rajtuk a megoldást. Időnként felmerül bennem, hogy nem vagyok én olyan okos, meg művelt, meg intelligens ember, de egy-egy ilyen csapatverseny után tudom úgy érezni, hogy ... de.

Aztán röplabdáztam és leégtem a napon (szerencsére pólóban, nem ujjatlanban, aminek köszönhetően ugyan bután néz ki a nyakamon a piros, de legalább nem az egész vállam és hátam, mint másoknak). És beszélgettem emberekkel, aminek következtében itt bent az irodában is tudtam. Este hazamentem a középső busszal, még emberi időben.

Szombat első felében flash tanfolyam, ez is erősítette sajnos az önképemet, miszerint én gyorsan gondolkodom és tanulok (és már láttam a flash professionalt meg animáltam is már). Azért sajnos, mert egyrészt ez azt jelenti, h időnként unatkozom, meg elvárásaim lesznek az életől.
Namindegy. Jó lesz ez, érdekes.

Utána karaktereket szültünk, muhaha, utána Drazsénak volt születésnapja hajnali, amikor megjött a szél meg a lehűlés.

Vasárnap csapatbeosztottunk haldokló Elnökünk rezidenciáján, ami hatékony volt még a menetrendszerű összezördülésekkel együtt is. Lettek csapatok, nemsokára kiderülnek, csak még várjuk a jelzést :D Utána átmentünk Cucc rezidenciára utánanyomozni leendő ismeretlen csapattagjainkra, meg dolgoztunk tovább a zseniális koncepciónkon, meg rockband dolgokat játszottunk, ami azért elég jó.

4 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

cuccnak van guitarheroja????:D

gothposeur írta...

jaja :D

meg tökjó városközponti helyen lakik most ^^

Sütitolvaj írta...

városközpontibban, mint az eszék utca?:D

gothposeur írta...

másoknak is városközponti :D