szerda, június 8

úgy beszédültem kb másfél órára, h azon gondolkodtam, fel merjek-e kelni, hátha összeesem (mertem, sétálgatok időnként mezítláb a szobában, meg mozgok meg minden).

megtaláltam tegnap a szépséges creative zen mp3 lejátszómat, amilyet már nem árulnak - nem értem mér nem, szép és pont arra jó, amire kell - lehet vele zenét hallgatni.

emellett jelentkeztem tanfolyamra, jövő hét szombaton már kezd, remélem, jó lesz. a "szeretnék érteni valamihez" jegyében. végül a design vonalon maradtam, elvégre azzal már foglalkoztam, és annak az egonómia (bocsánat, user experience) része komolyabban érdekel. Csak az zavar, hogy engem a szoftveres része komolyabban lázba hoz, mint a weblapos. Mindegy, egyelőre részletkérdés, hosszabb távon meg annyira mindegy...

végigszaladt Janie Shepard az Arrival DLC-n, hogy ez minek volt, azt nem tudom. KEzdem magamat az értelmesebb kisebbségnek érezni a játékok terén is - valahogy nem jó irányba tart az ipar, de legalábbis az EA biztos nem.
Érted, a sikeres mozifilmek és népszerű zenekarok közhelyesek, giccsesek, egyszerűen megfoghatóak, most a játékokból is megpróbálják kiírtani a (szellemi) kihívás maradékát is? Miért kell rossz dolgokat készíteni?
költői kérdéseinket hallották, lépjenek tovább, nincs itt semmi látnivaló.