hétfő, június 6

a hétvégén kissé elfáradtam. még nincs vége, ma még szabadságon vagyok, és próba délelőtt, fellépés este - ezúttal éneklek, úgyhogy az egész fellépés mindössze bruttó öt perc. Meg a smink felrakása persze.

Péntek este elnökségi, amit sikerült befejezni időben, és a fontos dolgokat megbeszélni, szombaton próba, este meg szülinapi buli a Menedékben - érdekes beszélgetések, embereket csoportosítottunk aztán kategóriákba. Aztán vasárnap megint próba, és ez most eltartott fél2ig, onnan rohantam a tábori előkészítős ügyre, ahonnan robogtam vissza a Bázisra fotózásra - nem igazán voltam már magamnál, kábé arra voltam képes, h kövessem az instrukciókat. Lábat ide nézz fel, kapaszkodj, most próbálj meg idekapaszkodni, és a lábadat meg ide, estébéestébé. Majd gyártok képekből képeket.

Nincsenek megjegyzések: