csütörtök, június 30

Nem kicsit nyomasztó, amilyen szinten a barátaim kezdenek kikészülni. Ijesztő. Örülök, hogy van egy-két ember, aki nagyjából jól van.

A live-ot nagyon szeretném egyfajta kiengedésnek, feszültséglevezető szórakozásnak, így a tábor előtt.
Deviszont. A tábornak nem szabadna ennyi erőt kivennie az emberekbl, pláne nem előtte. Jó lenne, ha mindenki a szeme előtt tudná tartani a saját és a többiek épsége érdekében, hoy ez egy kib hobbi. És azért csináljuk, mert jó. Értem?
Nekem is fel kell írnom, megjegyeznem, magamba szuggerálnom, h bizonyos dolgok nem érik meg a stresszelést, sőt, igazából semmi nem éri a stresszelést. A problémák nem attól oldódnak meg, hogyha idegeskedünk rajtuk - és szerintem még mi sem leszünk ettől hatékonyabbak. MEg kell tanulni eleresztenia  dolgokat. Kevésbé ragaszkodni elképzelt igazságainkhoz.

Meg ilyenek.

10 megjegyzés:

Zsófi írta...

Kib igazad van. Még ha magamra nem is érzem érvényesnek, mert jelenleg nem a tábor ütött ki :P De vannak páran.

gothposeur írta...

az emberek többségét nem csak a tábor üti ki, de ez egy komoly lökés most a lejtőn.

mondjuk nyilván az az egyik legkomolyabb para, hogy állást keresnek az emberek, hivatást, meg úgy általában végre normálisan felnőtté kell válni az egyetem végén/után, és erre jön rá minden egyéb.

Ha a társaság még együtt lesz, akkor majd a köv generációs pánik is be fog ütni, mittomén, 20-25 év múlva :D

Angwen írta...

Na, ez a "Meg ilyenek" a végén megnyugtatott, már kezdtem aggódni, hogy nem is te írtad! :)

Dreamer írta...

Érdekes, legyek üdítő kivétel? Kifejezetten örültem, amikor a "magam ura" lehettem, és nézhetem meló után.. régi szép idők :agot:

Sütitolvaj írta...

Te gillz, most fehér a blogod, vagy rossz a monitorom?

gothposeur írta...

télleg fehér :D

Zsófi írta...

Én is örülök, hogy végre nem függök anyagilag. És az egyetemet meg mindig is utáltam... szóval sajnálom, Balázs, nem vagy kivétel :) Üdítő még lehetsz :P

Thilanna írta...

biztos én nem látok rá elég emberre, de nem gondolom úgy, h. a tábor most túl nagy teher lenne, nagyobb, mint egy átlag utolsó hónapban.
más miatt nekem is van elég bajom (családi-lelki), és folyamatosan sok teendőm a tábori adminisztrációval meg a SZRÓkkal, de se igazán váratlan nagy crach nincs, se szervezők közti balhéról nem tudok. persze, nekem vége az egyetemnek és nem dolgozom, szal úgymond főállásban szervezhetek ebben a pár hétben. és néha jól is jön, h. feladatra koncentrálhatok a bajaim helyett.

szal én úgy látom, h. sokakat értek negatív dolgok mostanában, meg kicsit elfáradtunk, de a tábor nem fokozza a bajokat, csak feladatot ad. (vagy ennyire nem tudok valamiről?)

gothposeur írta...

én azt látom és olvasom, hogy főszervezői pozícióban lévő emberek készültek ki.

és a tábor nem csak feladatokat, hanem problémákat is adhat, elég csak abba belegondolni, hogy az ember, ha itt összeveszik valakivel, akkor egy barátjával veszik össze. Meg sokan itt akarnak Bizonyítani.

Nem érzem jólesőnek a hisztit, a kimerültséget és a fáradtságot. Pedig annak kellene lennie.

Gandalf írta...

A főszervezők kikészülése mögött viszont sokkal inkább személyes problémák állnak, mint a szervezés terhe.