csütörtök, június 9

álmomban Szozsi kisiklatott, eltérített egy villamost - vagy netán csak kikerült a sínen valakit, nem tiszta ez már, ennyivel ébredés után.

Borzasztó, fáradt vagyok, álmos, szédülök, úgy általában minden bajom van a létezéssel úgy általában. Lenne dolgom, a pályázatra a képet gyártanom, ami jó lenne, de az időm kevés, ésm estére már agyam nem marad.

A családom nem válaszol e-mailre, persze telefonálhattam volna, de gondoltam, a nap során csak megnézi valamelyikük az emailjét. Kéne az anyakönyvi kivonatom, személyit kell csináltatni most már. Fogalmam sincs, mikor, elegem van, h minden szarért szabit kell kivenni, milyen koncepció alapján van az ügyintézés mindenhol munkaidőben? Még jó, h a boltokat nem akarják bezáratni hétvégére. Az emberek hülyék. (Én meg még mindig szédülök)

Ma meglátom, iratok nélkül is elfogadják-e a jelentkezésemet.

Mi van még? Ja, az együttes. Hagyok még neki időt, hátha.

2 megjegyzés:

Hanna írta...

biztos kell anyakönyvi kivonat? Úgy tudom, az csak akkor kell, ha semmilyen más érvényes atzonosítód nincs, vagy ha változás állt be az adataidban.
Ügyintézéshez próbálj neten időponot foglalni, hátha akkor nem kell egész napra szabi, csak egy-két órára

gothposeur írta...

nincs más érvényes azonosítóm :P útlevelemet asszem már nem hosszabítottam meg, jogsim nincs...

a neten meg nincsenek elérhető időpontban helyek, csak hetek múlva, és ugyanúgy napközben - ami szabadságot igényel :S