vasárnap, július 30

hm.
egy nap semmi evés. +t. mindegy. aludtam fél10ig, olvastam klánkönyveket, ettem, olvastam, és rájöttem, h már bőven délután van, sőt estül lassan. hamar fogok megint lefeküdni, és jó lesz. azt hiszem. mindenképpen. arra gondolok, amikor tegnap esett az eső, és várom, hogy most is essen, essen, mert az jó. nem értem az olyan kifogásokat bármi ellen, h túl szomorú, túl depis. ugyanaz, mintha azt mondanám, túl boldog, túl vidám. az rendben van, ha nem reálisan szomorú vagy boldog, ha indokolatlan, mert abból lesz a giccs.
a bloodlines-nak a hangulata AZ. azaz. maga a játék most már unalmas, végigvittem kétszer, de a zene, meg a képek emlékeztetnek valami mesére, ami ott van a képernyő mögött. a billentyűzet mögött. egy szellem, meg még egy, és megint rövidzárlat, úgy ám, Gollam, Gollam.

legaktuálisabb geekproblémám az, milyen klánú legyen a karakterem, majdnem bámi lehet - csak kicsitnevetséges, h ennyit problémázm rajta. a megkötések közül könnyebb lenne választani. De legyünk olyanok, akik még nem voltunk, mindenképp eltérű moralitás kő, meg mittomén. punnyadt vagyok ehhez. délelőtt olyan jó idő volt, most meg melegem van.

Nincsenek megjegyzések: