szerda, július 12

huhh, a hozzászólás a táboros topicban... szipp :P no, kommunikáció, helyes. helyes, helyes. witchhunter robin 11. része volt asszem mos, és ma már nem érkezik le a következő, úghyogy, ha jól sejtem, végre lefekszem aludni. ez van, mostanában.
nem udm, mi lesz a táborban. most csak fáradt vagyok. és fogalmam sincs, mi mindent ... ehh de hagyjuk.
jó kis sorozat ez. technokracy vs mage háhhhá... nos, meg kéne írnom még pár novellát a sztorihoz, hogy teljes legyen. és még nem tudom a végét... neeem, nem regény, azt nem vállalok, azt félbehagyom. apránként, lépésenként összerakni a mesét.sajnos egy novellához nem elég egy kép. egy érzés és egy helyszín, verset meg nem tudok írni. konc.... konc....
még mindig nem értem, mi a baj azzal, ha valaki ezt elolvassa - igen, magamból indulok ki, mert nem vagyok egyedülálló. darabokban meg pláne nem - ergo amit én gondolok, azt már más is gondolta és fogja gondolni. csak a kötelek metszéspontjában létezem. de mindenki más is. a billentűk lenyomodása határoz meg, nem fordítva. de, fordítva. éppen ugyanannyira
nincs jelentés, és a zombik visszatértek.

Nincsenek megjegyzések: