szerda, július 26

szemkiugrasztó műveletbe kezdtem: nekiálltam végignézni kriszana táboros képeit. első Velemtől kezdve. nézem, hátha van valakiről teljes sorozatom. amúgy, most komolyan kéne ilyen mtt-s profilt hegeszteni :D
nem, nincsen minde a négy táboron szereplő ember - jó, várgesztest nem volt türelmem általnézni igazából. meg a mostani listát sem annyira.
a legdöbbenetebb amúgy is első Velem képei, rögtön a legelső, ahol Aral nagy kerek szemekkel bámul a kamerába. mindenki olyan fiatalka volt :P rólam az akkori képek rettenetesek/én voltam rettenetes/, azokat nem reklámozom inkább.
felagund meg brandír van meg már majdnem sorozatban, róluk vitzesek a képek. a többségről két kép van, néhányakról egy vagy egy sem :D kevés vagyok ehhez, ez van.

de mér csinálom?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én csak az ideieket kezdtem el nézni, de már megcsömörlöttem. Elcsaptam a gyomrom, és most fancsali képpel ülöka gép előtt.
Tényleg nem lehet ettől szabadulni.