szombat, július 8

nem vagyok függő. nem. nem. nem az első volt bekapcsolni a gépet 9kor, ébredés után. előbb reggeliztem és elmosogattam. aztán a fürdőszoba foglalt volt, így kötöttem itt ki...

rájötem, h csomó pénzt el fogok költeni a tábor előtt, mert van némi lemaradásom önellátás terén, ilyen nyáribb-túrásabb ruhákat illetően. a westend különben tele van szimpatikusan fűzőszerű, csipkés, és fekete-fehér-bordó ruhákkal. persze olyankor nem akarok ilyet, amikor trend, mi?! hm. nem lehetne úgy szervezni post-mtts találkozókat, hogy ne egyszere legyenek? vagy akor egy helyen, plíz :( no mindegy, szeretettel várok minden kedves olvasómat hétfőn este hét órakor a ZölsMacskában, a Synithos évadzáró előadásán :lol: itt:
Jó lesz. Tegnap megtapsoltuk Peredhilt, amikor végre végigmondta a monológját :D
Utána meg lehet maradni bandázni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nemcsak végig, de kurvajól is :)=