szerda, július 5

váhhhááááhhhháááááá. kibújt ördögi, gonosz énem, nem lesz Fornost a táborban. Igen van benne némi pedagógiai szándék is, tessék észrevenni, hogy van tétje a jelenlétnek és figyelemnek/fegyelemnek, de sajna a fő indok az, h tényleg kellett volna a tegnapi próba. Ja, és nem adok bele energiát senki helyett, most se, máskor sem. Nem kötelező elvállalni, de vállalás után már kötelező utánanézni, és eljárni próbákra. Ez van. Kiírtam a synithos fórumra, sőt, élőben is említettem előtte próbákon, h a héten lesz még próba szerda előtt, estefele. Aki nem nézett utána, az magára vessen, folyamatosan kiírtam a topicba az akuális állást. sőt, ímélt írnak és megkérdeznek, ha vmi nem stimmel. vagy felhívják valamelyik másik szereplőt. a lehetőségek igen bővek az információszerzéshez - ha meg ennyire nem érdekli a dolog, h utána is járjon, akkor hagyjon békén, ne vállalja az előadást.

enélkül is sűrű az életem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez van. Majd LEP, vagy Zöld Macska.

Névtelen írta...

Zöld Macskában Fornostot, aha... Kamaradarab :DDD=

Névtelen írta...

Tekintsd "Főpróbának":) LEP előtt

Dreamer írta...

Izé..az előbbi én voltam