szerda, július 12

még egy törölköző, még egy fogkrém, még... száradó ruhadarabok, írószer, fekete szemceruza, dezodor... ohmájgót, egész sokminden hiányzik abból a táskából. mondjuk remélem, semmi olyasmit nem felejtek itthon, ami fontos lenne. hihetetlen, mennyit költöttem ma a tábor apropójából - persze nagy része olyan dolog, amit amúgy is be kellett volna szereznem idővel.
Ja, tudom, nincsen túracipőm, csak szandálom, lőttem kínai tornacipőt, mert az alter, megminden, de esőben nemázó bakancsom nincsen. nem táborban szeretnék acélbetéteset betörni. Arról nem is beszélve, h még mnindig nem döntöttem, kell-e nekem ilyen tucatgót darab. egyzserű válasz az, h igen.
holnapra kaja!
csak remélni tudom, hogy, aki ígért bográcsot, az hoz. más annyiora nem izgat, elolvastam a "képzésünk" eredményeit, és megnyugodtam. amilyen aktív a csapatom, azok alapján hátradőlhetek. így azt hiszem, lesz energiám részt venni a dolgokban.
hú, wazz, az írástechnika anyag! no, nyomtatni nem tudom, hogy fogok. hátha Kedvesem megsegít :D

Nincsenek megjegyzések: