szerda, augusztus 2

ami eszembe jutott még a táborhoz. egyrészt, Cueddo szép hosszú és alapos kritikát írt, ezúton is ezer hála neki. a vicceskedés és tolkieniség témaköréhez lenne adalék, saját nézőpontból.

Úgy indultam a táborba, hogy a topicba felkerülhetett a csapat összes tagjának az "előtörténete", ergo mindenki kitaálhatott volna magának karaktert. asszem olyn 5 született meg, az enyémmel együtt. Az tény, hogy valami eredeti tünde dizájnt szerettem volna, tehát nem a hősök vagyunk, szépek vagyunk és gondolkodunk és izé. Őszintén, riasztott pár hozzászólás, mert számomra abszolút azt a végletet képviselte, amit én nem szerettem volna semmiképp - hála istennek élőben kiderült, a szerzője nem olyan :P
Szóval, unom a pátoszt. Unom a filmbéli Legolast. Hogy önzetlen, komoly bociszemekkel nézzük a tengert, és elvágyódunk.
Számomra a tündék persze okosak, ügyesek és szépek, de emellett hihetetlen humoruknak kell lennie, ha több ezer évig élnek. Vagy olyanok, mint a darabban Círdan - unottak, és lekezelőek.
De nem jótündérek, akik papírvékonyságú tündérilonaként kornyadoznak. de elég is ebből :D
Szóval csak azt tűztem ki célul, h ha van vaki, akinek ez nem tetszik, akkor megakadályozom, h komolyan vett mélység nélküli dizájnunk legyen. Ha önmagunk paródiáját alkotjuk, az már minimum két szint, hisz van az első, amit, és van az azt érzékelő tudat, ez ellen már nem volt kifogásom. Az ellen se lett volna, ha valami mást kitalálnak. De nem tették.
Bármit is mond nemnevezemnevénmertmégse, néha, (törvényalkotáskor pl) volt olyan ötlete, amit még én is túl komolytalannak ítéltem ;) Konkrétan a keljünk később, mert nálunk később kel a Nap ötletre gondolok. Aki még azt hiszem komolyabban hiányolta a komolyságot, az meg nem csinált semmit azért, h ne így legyen. Nem talált ki jó indulót, nem írt zenét, se hagyományt vagy akármit. Engem nem zavar, mert így is megoldottuk, de ne hiányoljuk már a dolgokat, hanem csináljuk. A darabot is a csapat írta, össznépi öntés volt, hogy nem komoly lesz, mi nem szóltunk bele Morganával.
Az meg szvsz nem érv, hogy a hangulat nem engedte a komolyabbanvételt. Ha attól fél valaki, h röhejes lesz a komolyabb dolga, akkor nézzen magába, hátha tényleg röhejes ;) vagy, esetleg nem az, és csak azok nevetnek, akik mindig, bármit teszünk egy szint alatt.
Amúgy is, a tragikomédiát jobban szeretem, mint a tragédiát.
És, ha valaki kételkedne abban, hogy nem vagyok elég érzékenyholdviláglelkű, az nézze már meg a gótság definícióját, vagy a blogom dizájnját. Ami ennél olyanabb, az még nálam is giccsesebb :D

Nincsenek megjegyzések: