szerda, augusztus 16

Ez jó, elég csak ideges hangú bejegyzést írnom a szektával kapcsolatban, és elkezdenek kommentelni az emberek :D

most kitöröltem egy állásfoglalást, mert már leírtam. többször, többéleképpen, és nem úgy tűnik, mintha a a címzett megértette volna. értem én, h él egy kép az Elittünc agyában, milyen lenne az iigazzzy Szekta - és, hogy ha veletek nem, majd mással megcsinálom - node szvsz annyira nem elsöprően jó ötlet gimnazistáknak szervezni hűdebelemélyedős dolgot - ööö, úgy értem, nem rossz ötlet, de nem éri meg szélesebb korkategória helyett szervezni, esetleges régieknek. Nekromantához csatlakozom ez ügyben, szvsz nincs elég új lelkes ember. Mert egy jó részük a Szektában van már.

valahol félúton elhagytam az életemet, de mindegy.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem az ágy alatt van. Hátha oda gurult. Vagy valamelyik szekrényben:)