kedd, augusztus 1

no, megkaptam az esőt. meg nézem az elfenliedet, de egyelőre nem kötött le annyra, mint a hellsing vagy a robin. a rajzstílus is túl nagyszemű és kerek és rózsaszín, jobban bejönnek a hegyesebb vonások, de nem vagyok szakértő, szal igen. ja.
vettem szoknyát, mint öröm,forrás. meg, ja már túltettem magam a novellák elküldése utáni sokkon - azért rosszabb ez, mint kiállni a színpadra. Ott mondhatom, h edig jutottam, a fix előadásidőponttal, de egy novellát még lehetett volna javítgatni. bár... próbálni is lehetett volna :P
ez a csomó sminkcucc it az asztalaomon, igazán elrakhatnám innen, hőségben csak rossz a bármi is az arcomon. esiiiik, wazzeee. holnap gót leszek.
kis villámok csapnak ki az ujjaimból, energiával tölt el az eső, de nem tudok mit kezdeni vele. az a baj, h nincs írni hely az asztalon. ne kérdezd, miért. csak.
villám.
utánanézek fegyvereknek, hamár a karakterem olyan, aki ért hozzájuk - nem tudom, mennyi ideig játsszuk a kalandot, meg h egyáltalán szükség lesz e akcióra, de hátha. Eddig állandóan lúzerek voltunk, nem harcoltunk, hanem elfutottunk. egyszer szeretnék effektív karaktereket :D
hmhmhm.
ja, az I*-s botrány legújabb vadhajtása szerintem nem olyan vicces. nem hiszem el senkinekazt, h ha nem tetszik a szöveg, akkor a te készülékedben van a hiba. mert ez jön le a ne olvasdd, mert cuccból. nem ajánljuk azoknak, akik bármiféle kifogást emelnének ellene. az eredeti viszont vicces, tényleg ;)
amúgy, azt hiszem, én is nagyon dühös lennék, ha személyesen érintve lennék. hálistennek nem vagyok :D el tudtam anélkül olvasni, h mély nyomot hagyott volna bennem bármelyik oldalon.

eső, eső, eső.

Nincsenek megjegyzések: