szerda, augusztus 2

hú, Degec-község lakója, sírvaröhögök. jó, csak a rend kedvéért: bár azért úgy érzem a patetikusság pathetic, azért nem ugyanazt jelenti a kettő :D (pathetic=szánalmas)
"Bár számomra úgy tűnik, hogy a "közös értékek tartanak össze minket" csoport annyira szűkíti ezen értékek listáját, hogy lassan már önmaguk sem fognak beleférni." :rotfl: nem, most én vagyok rosszindulatú, és értelmezem úgy ezt a mondatot, ahogy a legrosszindulatúbb. kinövöm.

hm. télleg nem válaszolok a topicba, mert kezdem feleslegesnek érezni - valóban az sokszor rágva lesz mindjárt, és nem szeretik a flémet arrafele.

de ide igen.
keretjáték: igen, én is szeretném látványosabbra. kezdetnek ugyan jó volt, de szeretném tovább vinni.
igen, humorosan fogtam fel a játékot, jól éreztem magamat, ha már nem volt jobb ötlet, mert 1. nem vette be volna a gyomrom a pár bejegyzéssel alább leírt lobogahajamaszélbenstb.dolgot 2. ha komolyan veszem, akkor vagy megkövetelem a csapat összes tagjától, hogy kuss, és három óra menetelésgyakorlás, vagy az égvilágon nem csinálunk semmi látványosat. és megvárom, amíg a tisztelt csapattagok tényleg beleélik magukat egy többezerévig élő karakter szerepébe.

Az emelkedettséget, szépséget nem szabad félkézzel csinálni, mert giccs vagy pátosz lesz belőle (pátosz: közhelyes emelkedettség). Igen, a humorból is, de az legalább szórakoztató. Ezért nem támogatnám a komoly darabok projektet is, nincs kedvem közhelyeken pirulni a csapat helyett is. lehet, h az én speciális hibám, de a poénban jobban bírom a közhelyeket. egy kicsit - azon nem sajnálom, ha kiröhögésből nevetek, míg egykomoly előadásnál azért inkább kényelmetlenül érzem magam.

több kreatív programot én is, de nem csapatnbelülit. és a színdarabra csak egy kicsivel több időt, de nem szeretném hat napon keresztül csináltatni a csapattal, mert nem a minőségre megyünk. tudom, ez ellentmond a fentiek egyrészének - de nem, akkor sem szeretnék közhelyesen drámázni.

az árulós játék meg a keretjáték része lett. sajnos több interaktív részvételt, mint a követségek titkos küldetései, mi megbeszéltük egy szűkkörű tárgyalás alkalmával (az viszont jó volt, kár, h a hitelesség megmiegyéb kedvéért nem láthatták többen :D, és bocs Peredhil, de szerepjátékos gének mondták bennem, hogy nem jöhetsz oda csak úgy, mert robban a hangulat)

magyarázom a bizonyítványom, mint egy diák. de hátha érdekel valakit. biiiiztos, engem is érdekelnek a többiek magyarázatai :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy nem erőltetted a csapatra a szerepjátékot, a poénkodás nekem most sokkal jhobban bejött ;)