szerda, augusztus 9

hát majdnem sírvafakadtam. amolyan gót keresztülfelhő az agyamon, ne akarjuk, hogy elmagyarázzam, nem lesz az senkinek sem jó. de tényleg. csak néha rápillantok a valóság tükörképére és azt hiszem,köze van bármilyen tapasztalatomnak, bármihez is. meg ilyen értelmek és egyebek. fáradtság, kialvatlanság két kávéra. ki nyer ma, játék és mu.

ami lesz ma, az valszeg egy mp3 lejátszó, díjnyertes, desingos, és lehet, h van feketében is. és 512MB, ami elég nekem, meg diktafonos. meg kiírja a szám címét, vagy vmi ilyesmi. és szép. meg, remélem, valamiféle minősége is van, hamár nem a legolcsóbbat veszem meg, hanem a felette kicsivel lévőt :P

most hívott valaki, valakit, aranyos hangú bácsi, és rossz számot tud. legalább tudtam segíteni, hogy nem, ez biztos nem az. nincs mit. visszhall. próbálja újra :)

tegnap megtört a naponta írok pár bekezdést lendületem, bár se időm, se nem azt írtam, szal van még remény. mire is? áh. nemtom. még 45 perc, ééérted.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azempéháromlejáccó jó dolog.

Rabyn