kedd, augusztus 29

ez az, amit nem értek.
hibázik valaki, nem túl nagyot, de még ő kezd el hisztizni? nem, a hiba nem abban van, hogy nincs ideje felkészülni. a hiba ott van, hogy nem jutott eszébe, hogy nem véletlenül mondtam szeptember elejét még a táborban előadásra. merthogy akkor van az előadás. visszaigazolktan megbeszéltük.
ezek után még én vagyok a gonosz, h csak ímélben és priviben , körpriviben és körímélben értesítem a próbákról. és nem mondom el neki, h ugye tudod, hogy a szeptember eleje az rögtön augusztus vége után következik?
vagy túl sokat várok el az emberektől? az sok, hogy elvárom, ne várják meg a csirkecombot, hanem nézzék már meg, van-e a hűtőben?

ja, mert szerintem fel tud készülni két nap alatt. no persze, ha félrerakja a harctéri idegességet, és a munkára koncentrál.

Nincsenek megjegyzések: