kedd, február 13

hű, ez baromi gáz. izgalmasan indul a ma esti előadás. a beckett jelenetről van szó, azzal kezdünk, meg minden, elvileg. ma három órára kiírtuk a próbát (négyig), hogy végre jelmezzel, kellékkel, mindennel sikerüljön összehozni. Igazából nem stresszelt a dolog, h bár csak egyszer volt normális próbánk a jelenetből, de olyan szinten nem sikerült próbálnivalót találni benne, hogy szvsz jelmez és kellék nélkül már nem volt rajta mit nyúzni. Én legalábbis nem találtam benne eljátszandó dolgot, instrukcióból annyit kaptam, amennyi a darabban le van írva, és sikerült véghezvinnem azt a próbán. Három előtt ott voltam a teremben, hogy próbáljunk, mert négytől (fél öttől, utazással együtt) nekem otthon kell felváltanom apámat az öcsémre való felvigyázással. Níniel nem ért oda negyed ötig. Hazajöttem, most indulok vbissza, és kíváncsi vagyok, mi lesz. Vhehh. Nagyon gáz.

Nincsenek megjegyzések: