péntek, február 9

muhaha, két napos számítógépelvonásom véget ért. hardverhez sem értek jobban a szoftvereknél, de ez izgalmas volt. Kezdődik a hangokkal. Tuti, h valamelyik ventillátor, erre még én is rájövök. De valami iszonyat módon kezdett el hörögni, ilyentől én tipikusan megijedek. Leszerelem a ház oldalát, megnézegetem a nagy ventillátort, ami a processzoron van, letisztogatom a milliméter vastag porréteget alóla valami ecsettel, aztán nem zörög semmi. Később újra kezdi. Cseten kérdezősködöm, de apámmal csak addig jutunk, h mi azt onnan nem merjük kiszedni, mert nem tudjuk, hogyan kell és mit szabad feszegetni, mit nem. De szerencsére nagybátyám visszahozza apám gépét, ergo egy füst alatt meg lehet kérdezni a ventillátorról is - na ja, és itt vége lett volna a ztorinak, ha nem a videokártya ventillátoráról lett volna szó :D Nem baj. Elmagyarázza, milyen pöckök, és milyen kenőcs, és hova a vezeték. Bolt, apám lemegy összeszedi a ventillátort, hazajön, örvendezek a csomagolásban több dolog van, amire szükség is van, és mind benne van, nem kell újabb kört futni. összeszerelés nagykönyv szerint, gép bekapcs, a venti nem forog. Mivan? Újra. több vezetékkel kipróbáljuk. nem megy. Végül, vagy 30-40 perc kísérletezgetés után egy rossz érintkezést helyrepöccint és juhú. Ehh.
Tényleg hiányzott a gép, rettenetes. Na jó, nem annyira.

1 megjegyzés:

Srakker írta...

Muhaha, nekem is berágott a videokártyám ventillátora pár hónappal ezelőtt. Nekem is elég sokáig tartott, amíg rájöttem: gondolatban már egy új táp árát számoltam, és rettegtem.

Vissza a kockasághoz, szépen. Ennyi volt a pihenés.