péntek, február 16

Várakozom a nemtudommire, de leginkább arra, hogy tegyek végre valamit. Meg persze a legutolsó Nikita részre a második évadból. A szomszédban épp írom az első évad felét :D

Ja, meglepő módon Nikitásat álmodtam. Vicces volt: mindenki házasodott a Szekcióban, de nem ám értelem-szerűen, hanem mittomén, Madeleine valakivel, Nikita meg elvileg Operationsszal (muhaha), meg még volt valami harmadik pár is, meg volt ugye az én karakterem, aki az elején én voltam (és féltékeny voltam Nikitára Birkoff miatt - noigen, az álmok következetessége), aztán a karakterem azon filózott, h tulképp Michael szabad. Valami fehér virágot kell csak nekiadnia, és akkor ezzel megkérte M. kezét. Node az tulajdonképpen gáz lenne, lévén M. Nikitába szerelmes. A rész végén megérkezett Operations, h milyen szép nap lesz, három esküvő, M meg gyorsan kisomfordált, a noname csaj, aki az elején én voltam, meg arra várt, h M. lépjen valamit. Aztán inkább felébredtem.

Kíváncsi vagyok a mai színitoszra, meg ilyenek. Holnap megyek Aporkára, lehet, h világítok. Death Note-ot is kéne nézni - de az ráér, mert utálom hogy nem tudom azonnal folytatni :D

Agyamra megyek. Hiányzik a folyamatos tevékenység. Munka kéne, biza.

Nincsenek megjegyzések: