szombat, február 24

jujj. meghaltam. olyan szinten lefáradtam, h csak billegtem a villamoson, és a mai versenyen járt az agyam. ami nem jó, lévén nem sikerült végigmesélnem, ráadásul hihetetlen inkopetenciáról tettem tanúságot, ami a szabályokat illeti. Meg ami a modul belső logikáját illeti. Pedig tudtom, h miről szól, ki hova megy és mit szeretne, de a nagyobb történelmi összefüggések felett a konkrét mesélés közben átsiklott az agyam, simán elfelejtettem, ki mikor és miért, mit tesz, és esélytelen lett volna lemesélnem a végét. Azért remélem, jól érezte magát a csapatom.
Ja, viccces, volt köztük egy olyan fejű srác, mint Nikitából Michael. De tényleg.

Most erőtlen és álmos vagyok, de szerintem szeretnék mesélni. Még M* sztorim is van, csak győznék a JK-k véigvinni :rohog:

Nincsenek megjegyzések: