péntek, január 11

Decsention - FLA

ehe, felfoghatatlan, miért vámpírlájvoznak rendszeresen napközben? Nagyjából csak az veszik el, amitől vámpír. van még kismillió lehetőség modern kori lájvra, és még olyan lehetőség is van, ahol nem kell égetnie magának a népnek a darkpozőrséggel (mondom én, aki tolkien rendezvényen fekete númenoriként igazolja a kinézetét, esetleg sötét tündeként). De tényleg.
visszaemlékezve pár lájvra, kb egyszer láttam olyan gótoid kinézetet lájvon, ami teljesen helyénvaló volt - cinnamoongirl álbrujah-ja drímőr meséjében. Én pl. azért vagyok többnyire gótoid ruhákban, mert nem találok aktuálisan mást. De pl. még én se játszottam direkt gót vámpírt... asszem. Alice mindig másmilyen akart lenni, Sophie nem az volt (és nála sikerült asszem nemgótba öltöznöm), Ilona meg... obfuscate. A Cosmo-nosfi külsőt kellett volna felvennem vele, csak sajna nem jutott időben eszembe.

El kéne kezdeni szervezi a changeling lájvot. Jut eszembe. Februárban lesz. Akik eddig játszottak általam szervezett lájvban, azok tekintsék magukat meghívottnak, mind a tolkienes, mind a webchates részről (igen, a szilveszteri számít ;) ). Akik nem, azok is, ha már elolvasták ezt a bejegyzést. Persze visszajelzés meg minden. Valószínűleg egy szombat este lesz, kb. 7 órás kezdéssel, új csingi szerint, de mindenki számára elmagyarázott világképpel, megminden. Technikailag nem sokban különbözik a vámpírosditól, és még a műfog is ugyanúgy belefér.
Give me shelter from the pain
as this hate drives me insane
Seeking refuge from the rain
All in all we do believe as we try to conceive
In this glowing afterlife
Give me shelter from above
Send two angels and a dove
As we hang on to despair
Tears of blood run from your eyes
As we cannot hide the lies
Breathing in this toxic air
Hm. Meg kéne szerezni a tervezett zseniális futurepopslágerünk szövegét a$tól. Abban is volt toxic asszem, csak épp nem air, hanem rain. meg ... doom's day device.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, akkor visszajelzés :D=

Insane.kismanO írta...

Biztos én vagyok nagyon sztereotíp, de olvasva, hogy Te & Live Csingiling, egyből egy Sluagh képe ugrott be :)
"They're creepy and they're kooky,
Mysterious and spooky..." ;)