vasárnap, január 6

Ereszt

Elfáradtam. Álmos is vagyok, lelkileg is kimerültem a hétvége során. A múlt hét során.

Ráadásul Bicskei kifejtette, mi a baja az emtétével - no persze, már amennyit érzékel belőle, mert kötve hiszem, h tényleg ismeri. Ettől függetlenül pár vonatkozásban igaza van talán. Már, ha jól értem, amit magyaráz.
Megértem, h zavarja, h a főnixnél nagyobb prioritása van az amatőr színjátszásnak meg az egyéb helyen való felelősségvállalásnak. Csakhát itt egyetlen napról van szó, amit még a betegség is felülír számunkra (itt a nöbvendékekre gondolok), a betegséget meg az emtétés programok is felülírják. Furcsa ez.
Azt nem egészen értem, mit magyarázott arról, h a főnixbe járó emtétések nagy része a szerepjátékhoz használta fel az ott tanultakat - most tényleg? Nyilván nem tudja, h a szerepjáték olyan dolog, amihez nincs igazán erre szükség - de hogy ő mit ért ezen a szón, egyelőre kérdés. Majd egyszer, ha újra előkerül a téma, megkérdem. Főleg, mert azt mondta, h konkrétan rám nem vonatkozik, én meg szerintem a leggeekebb vagyok a főnixes emtétések közül, sőt, gyaníthatóan az emtétében is a leggeekebbek körébe tartozom.
Lehet, h az zavarja, ami a matematikatanárt zavarná, ha valaki azért venne különórákat tőle, h jobban menjen a póker?

A LEP elég punnyatag volt, nem szeretnék igazából emtétés rendezvényt egy fél évig. Na jó, amikor ráérek, akkor igen, de szervezni most nem annyira. Amit megígértem, megtartom, azzal a kitélellel, h nem szeretnék- a fentiek miatt - kihagyni miatta órát. Kipróbálom, oszt, ha semmi hatása, akkor hagyom a dolgokat úgy, ahogy működnek.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

eztet majd még fejtsd ki nekem pls :-)
(egyébként "a főnixbe járó emtétések" jelenleg hárman vannak, szal baromi reprezentatív minta lehet :P és az ex-főnixesek közül Nim-Terit ebben a tekintetben abszolút nem számolnám ide (Beleget meg pláne nem), és sztem engem se lát olyan közelről tehát Ringet se látta. és szerintem csak Te vagy geek, Cue meg Ring alig, én meg egyáltalán nem :D és állítólag a főnix nem arról szól, hogy mindenki színész legyen, szal az egy dolog hogy harmadévesekre már morcabb, de tényleg csak egy nap és mások meg más miatt mulasztanak próbát... hogy megtanulunk elkötelezettek lenni bármi iránt, az szerintem egy olyan érték, aminek örülnie kéne :P)

gothposeur írta...

Beleget kifejezetten ebbe a csoiportba sorolta- és, tekintve, h alig vett részt egy idő után azt emtétében, még viccesebb az ábra.
De úgy emlegette a tolkieneseket, h volt vagy hét darab belőle a főnixben.

A baja az volt, h az ő mércéje a Színészet (legalábbis a felnőtt tagozaton), és gondolom attól tart, h ez a tolkienes dolog, meg nem ez a mérce. Persze, fura.

Névtelen írta...

és kvázi egyszerre ment Főnixbe és jött mttbe, mmint Beleg :P
de csak Ratzcal együtt 7, aki egy ideig járt Ibihez Ringgel együtt különórára :D
hát vicces.