hétfő, január 21

Szánsájn

A napfényes időszakokat kábé alkonyatkor tartom vidámnak és energiatelinek - reggel/délelőtt határozottan lehangoló a sárgán fakuló tűzfal. Télen meg kifejezetten nem ideillő.

Ma majd beszélek a konzulenssel, hogy mi legyen, hátha el tudom intézni a szükségeseket a diplomatémafelvételhez. Hátha. Erről többet most nem.

Aludni szeretnék. Furcsa álmaim voltak, de legalább emlékszem rájuk. Az egyikben vámpír voltam, és a "túloldalt" - jelentsen ez bármit - egyik ismerősöm megsajnált, mondta, h azért olyan kedves velem, mert vámpír lettem. Én csak elnéztem az estébe, hogy valóban, embervért iszom meg nem látom a napot, és ez tényleg deprimáló hatású. Aztán meg gumipókaz emtétéseket beszervezte valami hatalmas játékba, voltak ott harcosok meg varázslók meg ugrálóbombák, sárga és fekete köpenyeket lehetett felvenni, és nagyjából 1000 ember vett benne részt. Rettenetesen bonyoult szabályai voltak, én meg egyáltalán nem ismertem őket. És nem is próbálta elmagyarázni nekem senki se őket.

Tábormegbeszélés. Jah. Tanulságos volt, emg hasznos, meg minden.
Holnap meg négykor kelek, megyünk vidékre a társulattal Piroskázni, hangosítok. Két napra.

Aludni szeretnék.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

"a balrog az mit tuuud?" :D

fqqdk írta...

:PPPP

Névtelen írta...

hát, booldog névnapot kívánni biztos nem. :P de én igen. :D kívánok is! 8)