szombat, január 12

Éjfél előtt

Már megint rövidnek éreztem a próbát. Illetve... azt a részét, amikor én próbáltam. Ehe.

Most már kitaláltuk Drímőrrel a csingilájv koncepcióját, neki kéne állni szervezni. Az egy naaagy körímél lesz.

Holnap Piroska meg Sződy meg játék.

Az átmenetelt meg nem felejtettem el, csak az időm nincs meg hozzá, így vizsga előtt. De nyugodtan szóljatok rám, és viszem a munchkint is akár :D

Sztoikus: Raymond E. Feist. Tőle van az a könyv, és szerezd meg elolvasásra valakitől :D

Illetve most tele vagyok friss könyvekkel, Stardust, Éjszakai+Nappali őrség, Ólomerdő, szívesen terjesztem a kultúrát, ha valaki kölcsönkérne :D (van egy adag Goldenlane is, egyszeri olvasásra azok is tök jók :D )

3 megjegyzés:

Patiszon írta...

Jaj, Goldenlane :) Azokat én másodszor is szívesen elolvasnám :) Februárban már megyek toszra, az egyiket kölcsönkaphatom? :)))

gothposeur írta...

persze, csak majd még emlékeztess :D

Patiszon írta...

Oké, köszi :)